VİZE HAFTASI KÜTÜPHANE YOĞUNLUĞU

Vize Haftası

Üniversitelerin vize haftası sebebiyle kütüphanelerde yoğunluk yaşandı. Sınavlara hazırlanan Aksaray Üniversitesi öğrencileri kütüphanelerde geç saatlere kadar ders çalıştı.
Kasım ayının gelmesinin ardından , Aksaray Üniversitesinin vize haftası sebebiyle kütüphanelerde yoğunluk oluştu. Öğrencilerin söylemiyle “Beyaz Saray “ diye tabir edilen Aksaray Üniversitesi kütüphanesi, iki adet çalışma odası , bireysel çalışma odaları ve grup çalışma odaları gibi geniş bir kütüphaneye sahiptir.
Kütüphaneler ve Aksaray Belediyesi’ne bağlı Gençlik Merkezleri 7-24 çalışma sistemine geçti. Sınavlarına hazırlanmak için kütüphaneleri tercih eden yüzlerce öğrenci gece geç saatlere kadar ders çalıştı.


“Evim gibi hissediyorum”
Vize haftasında kütüphanede sabahladığını dile getiren Aksaray Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 3. Sınıf öğrencisi Ayşegül Direk , “Burada sessiz ve güzel bir ortam var. 2 yıldır burayı düzenli bir şekilde kullanıyorum. Sabahlara kadar çalışıyorum. Çorba dağıtımı oluyor, imkanları çok güzel. Yeri geliyor bazen sabahtan akşama kadar burada oluyorum, yeri geliyor akşamdan sabaha kadar burada oluyorum. Burayı evim gibi hissediyorum. Ben KYK yurdunda kalıyorum. Odaklanma konusunda bazen problem yaşıyorum. Burada daha sessiz ve daha düzenli bir ortam sağlıyorum” dedi.

Yorum bırakın